niedziela, 13 sierpnia 2017

Generatory krzyżówek - porównanie - lista

Dawno pisałem. Wakacje przecież więc też sobie robię trochę wakacji. Przez ten czas jednak posiedziałem trochę i poszperałem. Miałem wcześniej zapisanych kilka stron z generatorami krzyżówek i chcę je Wam wrzucić tu do używania. Kiedyś potrzebowałem żeby użyć na lekcji więc przejrzałem trochę i  zapisałem sobie na przyszłość. Nie zakładałem wtedy jeszcze pisania czegokolwiek w sieci ale skoro już część miałem jakby przygotowaną więc odświeżyłem i wrzucam.



Wszystkich podanych w tabeli generatorów nie używałem w praktyce. Użyte przeze mnie generatory
zaznaczyłem na liście kolorem zielonym. Równocześnie uważam je za najlepsze i najprostsze w obsłudze. Wszystkie trzy: swiatnauczyciela.pl, edupics.com i crosswordlabs.com są bardzo proste w obsłudze, szybkie w działaniu no i darmowe - przynajmniej jak do tej pory. Myślę, że nawet zatrzymał bym się chyba tylko na polskim generatorze - swiatnauczyciela.pl, ale używając go zawsze musiałem ustawiać hasło w krzyżówce. Szczerze powiem, że akurat taka opcja nie zawsze mi pasowała. Nie raz potrzebowałem prostych krzyżówek do klasówki czy do sprawdzenie wiadomości bez jakiegoś specjalnego dodatkowego hasła. Stąd  z resztą moje poszukiwania innych generatorów. Co do pozostałych to na każdej ze stron wygenerowałem sobie po kilka przykładowych krzyżówek ale zawodowo ich nigdy nie wykorzystałem i na razie nie zamierzam. Nie, że wcale nie będę z nich korzystał, po prostu te które wspomniałem powyżej w zupełności mnie satysfakcjonują. Państwu polecam jednak zajrzeć i wypróbować również i te pozostałe może będziecie woleć akurat te. Myślę, że należy wspomnieć jeszcze, że choćby generator od puzzle-maker.com jest dość żmudny w użyciu, można robić wydruki tylko z przeglądarki, wciskać wiele guzików, żeby w końcu osiągnąć to co się chce. No ale generalnie to nie zniechęcam bo po opłaceniu mogą się, być może, pojawić jakieś świetne opcje. Natomiast ostatni na liście crosswordpublisher.com byłby również świetnym narzędziem (przepraszam, jest nim) ale nie możemy używać polskich znaków. W takiej sytuacji pozostaje chyba jedynie do wykorzystania dla języka angielskiego.
Mimo wszystko polecam odwiedzić i sprawdzić samodzielnie.
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz