wtorek, 25 czerwca 2019

Heksagony od ClassTools.net

Minął wariacki czas czerwcowy. Te zakończenia i gonitwy z papierami i ocenami i te siedzenia bezcelowe więc wracamy coś potestować. Znów po latach zajrzałem na ClassTools.net


 i popróbowałem ich heksagonów. Rok temu, jak sprawdziłem przed chwilą, sam pokusiłem się na zrobienie drukowanego szablonu do uzupełniania, a tu okazuje się,
że już coś takiego sobie wisi i czeka na wykorzystanie i to zupełnie za darmo.
W ciągu kilku minut jesteśmy w stanie zrobić kilka prostych ćwiczeń do wykorzystania na zajęciach. Zajrzyj, jeśli masz ochotę, TUTAJ i zobacz co można sklecić na szybko w pięć minut praktycznie.

Po zakończonej pracy otrzymujemy link do naszej zabawy, którym możemy się oczywiście podzielić lub możemy pobrać sobie wersję do wydruku. - niestety tu pojawia się problem, bo narzędzie nie generuje polskich znaków na wydruk - choć w wersji on-line wszystko funkcjonuje w porządku.

Generator oferuje nam oczywiście też możliwość udostępnienia przez Twitter, Pinterest lub like'a facebook'owego.

Dodatkowo na dole przycisk "share" daje nam:
  •  linka do zapisu 
  • Kod QR
  • skrót Web strony (nieco dziwne ale działa)
Jak już wspomniałem trochę problematyczne jest to pobieranie bez polskich znaków, no ale nie zawsze ich potrzebujemy albo możemy używać wersji elektronicznej. Ew. możne wrócić do mojego szablonu.
W każdym razie popróbujcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz