czwartek, 5 marca 2020

Test osobowości - darmowy od 16 personalities.

Tym razem zapraszam do sprawdzenia aplikacji "16peronalities".



Tak trochę gwoli wyjaśnienia dlaczego to. Jest tak, że prowadzę w swoich szkołach doradztwo zawodowe i nieraz szukam też ciekawych i nieszablonowych rzeczy na te zajęcia. Dla mnie są to
jedne z najprzyjemniejszych godzin z młodzieżą. Chcę by dla nich też takie były więc trochę trzeba szperać.
16personalities.com wygrzebałem całkiem przypadkowo czytając sobie. Zobaczyłem, kliknąłem, sprawdziłem i wyskoczyło mi kim jestem. Wow.






Trochę trzeba sobie poklikać ale nie jest to jakiś fest długi test. Twórcy stworzyli go oferując nam do sprawdzenia właśnie 16 osobowości podzielonych na 4 kategorie. Jak piszą:
Zdobądź konkretny i dokładny opis dotyczący tego kim jesteś i dlaczego w taki a nie inny sposób wykonujesz różne czynności.
 Nie jest to jakiś mega konkret i studium przypadku dla potrzebujących fachowej porady ale na potrzeby takie ot na szybko, a ciekawe to uważam, że super.


W zamian za nasz czas otrzymujemy naprawdę całkiem pokaźny opis osobowości. Czy się sprawdza to myślę, że musicie sprawdzić sobie sami. Ja sprawdziłem i całkiem całkiem jest powód do zastanowienia.

Byłbym zapomniał, a wydaje się to całkiem ważne. Nie musimy podawać żadnych e-maili ani innych danych. Po zamknięciu strony nie będzie trzymać opisu naszej postaci ale jak zapamiętamy kim jesteśmy to opisy są zawsze dostępne bez ponownego wypełniania testu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz