środa, 6 maja 2020

Dziecięcy Uniwersytet Ciekawej Historii.

Dziś bez gadania i pokazywania ale zajrzeć musicie koniecznie. Sprawa szczególnie interesująca dla uczących historię. Niedawno dotarłem do strony DUCH'a czyli wspomnianego w tytule Dziecięcego Uniwersytetu Ciekawej Historii.



Powiem Wam, że zostałem zafascynowany tym przedsięwzięciem. Całą sprawę prowadzi fundacja i na
uniwerek można zapisać dzieci w dwóch miastach w Polsce - w Warszawie i Łodzi.
Jak tam mieszkacie to polecam.
Tutaj jednak chcę wspomnieć o czymś innym. Na swojej stronie Fundacja dzieli się wykorzystywanymi przez siebie materiałami i scenariuszami i to proszę Państwa jest godne zauważenia, pochwał i docenienia.

Możemy skorzystać u nich z działów:

  • materiały do pobrania - a tam czasopismo dla dzieci i młodzieży i gry terenowe dla mieszkańców Warszawy
  • historia zobacz - to lekcje / aktywności on-line przygotowane dla Polonii (jak piszą) ale jak do tej pory można z nich korzystać
Oprócz tego robią kanał na YouTube gdzie można obejrzeć około 50 filmów poświęconych historii. Ja już trochę pooglądałem i pożyczyłem sobie na lekcje. Co ważne filmy mają po kilka minut co na prawdę daje szansę na to, że maluchy obejrzą je w całości.
No i co jeszcze? Można też odwiedzić ich na facebook'u i polubić. Ja już ich lubię i polecam tym którzy chcą skorzystać z ciekawych i gotowych materiałów na historię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz