poniedziałek, 10 września 2018

Szybka i śliczna grafika z crello.com

Dziś znowu edytor grafiki. Proponuję Wam crello.com.


Znowu trafiłem przypadkiem. I w tym przypadku narzędzie bardzo przypadło mi do gustu. Rejestrując się na crello.com otrzymujemy dostęp do setek przygotowanych projektów, które możemy wykorzystać na swoje potrzeby.




Najogólniej mówiąc serwis ma dla nas przygotowane projekty podzielone na kategorie w 36 rozmiarach. Rozmiary odpowiadają grafikom umieszczanym w serwisach społecznościowych i tak są też opisywane, np, facebook cover, twitter post, instagram post lub inne do druku - nawet business card. Cokolwiek sobie otworzymy pojawia nam się bardzo intuicyjny edytor. Możemy tam skorzystać z gotowych projektów czy propozycji lub tworzyć sobie swoje nowe. Ja używałem, jak do tej pory, do przygotowania grafiki do mediów społecznościowych.


Tak jak na powyższym obrazku świetnie się sprawdza gdy trzeba nam coś szybko i dobrze. Na prawdę Crello oferuje wiele ślicznych darmowych stylizacji. Oczywiście jak chcemy mieć coś swojego i niepowtarzalnego no to już musimy sobie opłacić grafika ale na szybkie i społecznie finansowane akcje lub roboty szkolne za free to dlaczego nie.
Mi odpowiada bardzo, a czy Wam się spodoba? Może popróbujcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz