poniedziałek, 8 października 2018

Wheel Decide - koło fortuny - losowanie.

Znalazłem wczoraj przypadkiem. Bardzo mi się ta aplikacja podoba wiec zamieszczam.

Wheel Decide





Jak dla mnie świetna zabawka do wykorzystania na zajęciach. I ja zamierzam ją wykorzystywać. Tak jak pisałem wcześniej dopiero co ją zauważyłem więc jeszcze nie
sprawdziłem z młodzieżą. Zrobięto w przyszłym tygodniu. Na świeżo uważam, że możliwe wykorzystanie tego cuda to prawie każde zajęcia. Przy spokojnych zajęciach czy lekcjach emocje mogą trochę zakłócać pracę, ale wydaje się, że na lekcje twórcze czy zajęcia niestandardowe doskonałe.



 Gdzie wykorzystam WheelDecide?


Nie mam zamiaru tu się mądrzyć i przedstawiać jakieś scenariusze. Zobaczcie sami i oceńcie.

Miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz