sobota, 6 maja 2017

Baza kolorowanek dla dzieci. 3 wielkie zasoby.

Kilka lat temu wiele godzin pracowałem w świetlicy z maluszkami. Codziennie jedną lub dwie godziny spędzały ze mną maleństwa z klas od 1 do 3. Był to bardzo ciekawy i wesoły czas pracy. Ci, którzy pracują z nimi na co dzień przez kilka godzin to osoby wielkie wspaniałe i należy im  się ogromny szacunek. Jeszcze raz wyrażam ogromny szacunek dla wychowawców/nauczycieli w etapie 1-3. Ci mali uczniowie wymagają od nas niesamowitej atencji, uwagi, zaangażowania, prawdziwości, otwartości, szybkiego umysłu i energii.
Wracając jednak do tematu w czasie tych energicznych i energetycznych zajęć robiliśmy wiele szalonych i wesołych rzeczy, jak to na świetlicy. W zależności od dnia, ochoty, pogody i energii, której rzadko grupie brakowało. Tamta sytuacja zawodowa i podopieczni spowodowali, że wiele poszukiwałem byśmy się nie nudzili. Bywały chwile w których kolorowaliśmy. Szybko jednak zabrakło kolorowanek. Wtedy zacząłem szukać i trafiłem na kilka ciekawych stronek angielskojęzycznych. Nimi chciałbym się też tutaj z Wami podzielić. Po latach zajrzałem na nie znów i okazało się, że nieco się zmieniły ale zasadniczo dalej poświęcone są tematyce kolorowanek.

Strona z której najczęściej korzystałem to:




w serwisie umieszczonych jest 50 kategorii obrazów w czterech odsłonach [zakładkach]:

  • B&W - czarno białe do kolorowania
  • Color - obrazki kolorowe
  • Photos - zdjęcia tematyczne
  • Crafts - instruktaże do samodzielnej produkcji.
Oprócz tego zauważyłem też kilka innych ciekawych propozycji, które zostały tam jeszcze zamieszczone przez autorów ale o nich w następnym poście.

Kolejna z ciekawych propozycji to:




W tym serwisie jedynie 17 kategorii ale w nich równie wiele ciekawych propozycji. Dodatkowo polecam zajrzeć do podkategorii umieszczonych w stopce strony. Tam szczególnie ciekawe propozycje w dziale >Freebies.

I jeszcze jedna propozycja, której nie mogłem pominąć:




Tutaj, o zgrozo, 353 zakładki / tematy, a w każdym z nich od kilku do kilkunastu kolorowanek. Kolorowanki to obrazki z bajek, a każda z kategorii to inna bajka. Niektórych z bajek po prostu nie znam. Z tych bardziej rozpoznawalnych: Nemo, Kubuś Puchatek, X-Man, Kapitan Ameryka, Spiderman, Tweety, Toy Story, Timmy, Tomek i Przyjaciele, Krecik, Krudowie, Mario, Superman, Shrek, Peppa, Masza i Niedźwiedź, Strażak Sam, Calimero i wiele innych.

Z każdej z powyższych stron możemy sobie spokojnie kolorowanki wydrukować. Aby być fair należy pozostawić na każdej kopii adres strony który automatycznie pojawia się na każdej kolorowance.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz