środa, 3 maja 2017

Mała świetna strona - swiatnauczyciela.pl



Kartkując Internet trafiłem na genialną stronkę: światnauczyciela.pl. Myślę o tym, żeby móc wiele takich stron przedstawiać tutaj. Wiele podobnych mam też jeszcze w zanadrzu, którymi się tu podzielę. Zdecydowałem się zacząć od tej bo jest mała (ma trzy bardzo przydatne funkcje/zakładki:
wykreślanka, generator krzyżówek i kalkulator ocen. Trafiłem na nią szukając właśnie generatora krzyżówek szybkiego, dostępnego i łykającego wiele haseł. Jak dla mnie generator bardzo w porządku. Zgodnie z tym czego szukałem można w nim wpisać wiele haseł i działa zawsze gdy masz internet. Przy okazji tworzenia krzyżówki sprawdziłem też pozostałe opcje i też mi odpowiadają. Jakoś samemu nigdy nie chciało mi się zrobić kalkulatora ocen na swoje potrzeby więc teraz korzystam właśnie z tego na swiatnauczyciela.pl i nie muszę już przeliczać "na piechotę" procentów po sprawdzianie.
Nie będę pisać o funkcjonalności czy sposobie używania strony gdyż wszystko jest na niej ślicznie wytłumaczone. Wspomnę jedynie, że wprowadzone przez nas zadania możemy sobie spokojnie pobrać do druku w wersji PDF jako obrazek PNG lub wydrukować bezpośrednio z przeglądarki
Polecam szczerze na każdym etapie kształcenia i do każdego przedmiotu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz